Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    SUNTEM
    Banca Transilvania
    • EUR
    • USD
    • GBP
    • CHF
    Vezi cursul valutar în cont

    Trimiți bani pe loc

    Ești mereu aproape de casă

    Îți deschizi un cont online, direct din BT Pay și îl folosești pe loc, oriunde te-ai afla. Trimiți bani către cei de acasă, plătești facturi sau pui bani deoparte rapid și ușor. În plus, ai ZERO comision deschidere și administrare cont și card.

    MAI MULT DECÂT BANKING

    Vezi toate articolele

    TOTUL DIN BT PAY

    ECONOMISEȘTI ÎN RITMUL TĂU

    Școală, excursii, haine noi... sau orice ai pe wishlist. E bine să ai bani puși deoparte, în caz de orice. Cu un cont de economii le poți avea pe toate și stai relaxat. Ai și dobândă progresivă pe care o primești lunar, în funcție de suma pe care o ai în cont.

    Investițiile pot fi chiar simple

    Cu BT Pay, banii tăi pot face mai multe decât să stea în cont. Poți investi direct din app în 14 fonduri, simplu și rapid. Începi cu sume mici, fără să fii expert în finanțe.

    VEZI CE CREDIT ȚI SE POTRIVEȘTE

    Apartamentul viselor tale, o casa spațioasă sau un imobil eco-friendly. Alege creditul imobiliar-ipotecar potrivit pentru tine, în funcție de planurile tale.

    BANCA ROMÂNILOR DE PRETUTINDENI

    SUNTEM
    BANCA TRANSILVANIA

    Bankingul este despre oameni și încredere. Fiecare client de peste hotare, din cei peste 700.000, este o poveste despre curaj, iar noi, la BT credem în curaj. Și mai credem că, prin banking, o mică parte din România e mereu alături de ei, în wallet-ul lor.

    AJUTOR RAPID

    Da, poți, dacă optezi pentru un credit garantat cu ipotecă imobiliară. 😉

    Trebuie doar să ai venituri obținute din contracte de muncă derulate în străinătate timp de minimum un an. 📆


    ❗ Dacă te gândești să iei un credit:

    ➤ poți calcula online ratele lunare în simulatorul de credite BT;

    ➤ și apoi afli telefonic dacă te încadrezi pentru suma dorită. 😃

    Ți-am pregătit 2 metode de transfer rapide de tot. 😊

    ❶ Dacă dorești să trimiți bani în străinătate, poți opta pentru:

    ➤ platforma BT24 Internet Bankingte loghezi cu datele tale și apoi accesezi meniul Transfer ➭ secțiunea Plăți” ➭ opțiunea Plată valutară”;

    ➤ venind la orice unitate BT cu actul de identitate la tine.

    ❷ Iar în cazul în care dorești să faci un transfer rapid oriunde în țară, poți opta pentru:

    aplicația BT Pay, pe care o poți descărca gratuit din Google Play și App Store. După ce îți înrolezi cardul în aplicație, selectează secțiunea Transferă bani” ➭ opțiunea Trimite*;

    ➤ platforma BT24 Mobile Banking, accesând Plăți” Trimite bani” Către altcineva (plată valutară)".


    * Dacă faci această operațiune pentru prima oară, fii fără griji! Procesul de trimitere bani prin BT Payeste unul extrem de simplu! 😉

    ➤ dacă faci un transfer în euro în zona SEPA*, banii ajung în maxim 48 ore / 2 zile lucrătoare;

    ➤ iar dacă transferul e în altă valută sau în afara zonei SEPA*, banii vor ajunge în 3-5 zile lucrătoare.

    *Statele incluse în zona SEPA, pot fi grupate în trei categorii astfel încât să fie mai ușor de găsit:

    Statele Zonei EUROStatele Zonei Non-EUROStatele Membre S.E.E. / E.E.A**
    AustriaBulgariaElveția
    BelgiaDanemarcaIslanda
    CipruLetoniaLiechtenstein
    CroațiaLituaniaMonaco
    EstoniaMarea BritanieNorvegia
    FinlandaPolonia
    FranțaRepublica Cehă
    GermaniaRomânia
    GreciaSlovacia
    IrlandaSuedia
    ItaliaUngaria
    Luxemburg
    Malta
    Olanda
    Portugalia
    Slovenia
    Spania


    **S.E.E. = Spațiului Economic European / E.E.A. = European Economic Area

    Dacă îți schimbi cardul fizic va fi nevoie să ștergi cardul existent din BT Pay și să îl înrolezi pe cel nou în app.

    Dacă ai deja noul card și vrei să-l adaugi în app, te invităm să vezi întrebarea „Cum înrolez un card în BT Pay?". 🤩

    Fiecare dintre noi poate face orice operațiuni prin contul propriu. Însă, într-adevăr, sunt situații în care nu ai posibilitatea să faci asta personal sau poate dorești să aibă accces la cont o persoană apropiată (soțul/ soția/ partenerul/ partenera etc). 😉

    În aceste situații, poți să acorzi persoanelor apropiate dreptul de a face diverse operațiuni pe contul tău. Ca să fie posibil acest lucru, te așteptăm în oricare unitate BT, pe tine și persoana apropiată la care vrei să-i dai acces la cont. E important să aveți actele de identitate la voi! 💳

    Dacă totuși nu reușești să vii personal la bancă, atunci te poți duce la notar să faci o procură prin care nominalizezi persoana pe care o împuternicești să ceară în numele tău drepturi de operare pe cont, respectiv persoana pentru care acorzi aceste drepturi, enumerându-le totodată. De exemplu: să retragă bani, să facă transferuri și plăți etc. 

    Astfel, tu nu mai trebuie să vii la bancă, în schimb, va veni persoana pe care ai nominalizat-o în procură să facă cererea în numele tău, împreună cu persoana căreia îi acorzi drepturile de operare, tot cu actele de identitate. Iar dacă este vorba de aceeași persoana, e cu atât mai simplu.

    Pașii pentru a face înrolarea în Mastercard ID Check sunt următorii: 

    ❶ După ce alegi produsul / serviciul pe care vrei să-l plătești, la realizarea plății online, trebuie introduse datele cardului: 

    ➤ numărul cardului; 

    ➤ data expirării;

    codul CVV2 / CVC2


    La comercianții care afișează siglele „Verified by Visa” și „MasterCard ID Check” va apărea suplimentar o pagină care solicită introducerea unei parole.  👀
     

    ❷ Parola ID Check a fost înlocuită cu o parola dinamică (de tip OTP-one time password), diferită pentru fiecare tranzacție online, parola pe care o vei primi prin SMS;

    ❸ Plata se va finaliza rapid, după verificarea parolei.


    🆕  Acum poți confirma orice plată online direct de pe telefon folosind amprenta sau metoda de deblocare a telefonului prin BT Pay. Astfel orice tranzacție online se va face în siguranță.  🔥

    deschide cont 100% online

    Durează cât ai asculta două melodii să îți deschizi un cont la BT prin BT Pay – ai access la contul și cardul tău pe loc și te bucuri de banking, direct de pe telefon.

    Abonează-te la newsletter

    Și afli primul noutățile de pe
    Newsroom & Blogul BT.

    Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

    Încă puțin

    Tocmai am trimis un e-mail către tine.
    Confirmă abonarea prin click pe linkul din e-mail.

    Încă puțin

    Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.

    BT AI Chat
    Sistemul întâmpină probleme. Încearcă din nou, puțin mai târziu.
    Logo Intreb BT
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.